simma !

ja de kan jag, de fick jag bevis på idag .. haha, jag och helena var och motions simmade, duktig sarah, duktig helena :) haha, skönt som fan var det iallafall! Jobbat har jag som vanligt också gjort idag, är riktigt slut. Skönt det är Helg imorgon. Ska förmodligen ut till Kit en runda i morgon, ska blii såå kul ! =) Se deras fina hus .. hehe , .. Sen annars blir det bara slappe. Ska inte dricka något. Håller ju på att banta stenhårt nu till senation white, så man kanske kan trycka på sig en lite mindre tröja än vanligt. Får se hur de blir med den saken. Haha !

Idol nu ja, trevligt kvällsnöje. Sitter bänkade , jag hans rocky och Baloo.. haha , eller ja killarna skiter väl ganska mycket i Idol! :P , men men..

Nej återkommer senare , ... eller imorgon!

, kiss my ass !

Kommentarer
Postat av: Kit

Det tycker jag är megabra =) jag tänkte laga något gott till oss att äta, men det är kanske inte den bästa iden om du nu bantar igen!? ;S vad ska vi göra!?!?!?

2008-10-03 @ 09:53:04
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0