photoshop och ny dator?

idag har varit en seg dag, måttligt seg efter gårdagens bravader.. Men det sägs ju, man mår som man förtjänar ! .. Har iallafall varit på väla idag, tittade på en ny dator som jag var jättenära på att köpa, hans lovade att betala den till mig! Men efter ett tags funderande kom jag vuxet fram till att jag köper den så fort jag har betalat allt annat som ska betalas, men sen ska den bli min. Rikigt fiin var den, kan ha med den överallt och bara blogga !

Har även börjat lära mig Photoshop lite, och måste erkänna att jag är rätt stolt över den första bilden jag lyckats åstadkomma ! haha , men lär väl mig mycket mer sen. Nu ska ja slänga mig på soffan ! Kraam allihopa !


min första PS bild ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0