på tal om blogg..

sitter och kollar / lyssnar på Vakna med The Voice, världens bästa morgon program. Har börjat kolla på¨det varje morgon, finns inget bättre än att vakna i sängen, så på The Voice och sakta vakna upp till deras program. Helt underbart bra. Och då på tal om dagens samtalsämne, bloggar .. Så var jag ju tvungen att gå in nu på morgonen och uppdatera min blogg, fatta folk tjänar pengar på deras bloggar. Tror också jag ska bli sån bloggkändis, så kom igen nu allihopa. Läs min blogg för faaan ! =) haha,..

Väntar iallafall på att Helena ska hämta mig, vilket hon nog gör snart! Vi ska bort till min mamma och äta fruckost, sen ska hon ha rocky undertiden jag jobbar. Slipper man tänka på att han är hemma själv, och sen i eftermiddag ska jag ju träffa Helenis igen ..



Nu ska jag iallafall börja göra ve mig, ser ut som spöket själv ! .. haha ,
se ya later ..

Kommentarer
Postat av: Eva

Heja Sarah! Ska du bli nya Linda Skugge?? :O

2008-10-14 @ 12:27:41
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0