ny design.

nu jag har fått ny design på bloggen, lite roligare nu när man börjar fatta sig på PS lite. Men sen att fatta sig på själva bloggdesign skitet är inte det lättaste, men testar man en massa så går det ju till sist! Har en del kvar att göra, men det får komma en annan dag. Orkar verkligen inte mer idag, hehe ! ..

Ska köra min mörkerkörning i morgon, halv 6 .. Så blir en jobbig dag imorgon, först jobb sen bara hem och äta sen körskolan , och sen går ju hela kvällen där sen är det bara hem och slänga sig i sängen! Haha ..

Jaha, va händer annars då? Inte ett skit, .. haha är allmänt seg ! Jocke kommer väl förmodligen snart tror jag, lär väl somna innan han är här. Haha ! , trööött !

Var på Mormors grav idag, jag hans och Rocky, tände ljus ! - jag saknar dig såå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0