jobb , jobb bara jobb !

sitter här hemma nu, ska snart dra mig iväg till jobb! Orkar verkligen inte, idag är en sådan dag som jag bara vill ligga kvar i sängen och inte göra ett skit alls.. Sitter och tittar på Rocky, han har det bra han.. Han kan sova när han vill, han får mat serverat på fat leker hela dagarna när han inte sover, alla tycker om han och alla vill alltig kela med honom. Fy tusan va bra han har, jag ska bli hund i mitt nästa liv. Så det så..

på tal om annat, har börjat tänka på de här med svenska hjältar. Fan det finns många människor som ska ha feta kreds för va dom gör. Kolla bara på aftonbladets hemsida: http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article3619766.ab blir sjukt glad i hjärtat när man tänker på att sånna människor finns. Om jag någongång råkar ut för någonting, så hoppas jag fan att där finns någon hjälte i min närhet! TACK !

Och på tal om något helt annat, stor The Voice lyssnare som jag är så skrev jag ett mail in till The Voice idag, och dom läste precis upp det i direksänd TV. Josefin
Crafoord
sa att jag var en underbar tjej, tack för det ! :)
Dom är riktigt underbara allihopa ! Tack för världens bästa program !
Morgonen blir fan så mycket bättre när man tittar på dom direkt när man vaknar, testa själv allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0