jaha ...

en tråkig fredag har åter igen kommit, usch .. Blir lika rastlös var dag man inte har något att göra. Riktigt tråkigt, här sitter man och tråkar hemma, när alla ens vänner har kul med alla andra vänner man har ! Men men.. Sånt är ju livet, har ju min älskade Hans och Rocky här hemma, och i just detta ögonblick sitter Rocky i mitt knä och vi pussas :) jättemysigt, han är det bästa jag vet .. han är min bebis ! ,

hela denna helgen kommer suga röv, .. men sånt är ju livet på en pinne !? eller..
tråkigt är det iallafall.. Ja och det SUGER !


Kommentarer
Postat av: Sussie

Men det var väl en glädjefylld dag vi hade? :) Sor-fönster-shoppade. Inte alltid man kan fönstershoppa så mycket som vi har gjort idag. Tack för idag kusin!

2008-10-10 @ 22:57:50
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0