jag är rädd, jag kräker snart!

jag måste bara blogga om detta för att få mig att lugna ner mig..

Var ute med Rocky precis och kände jag ville gå en extra lång runda för han ska va hemma lite längre än vanligt idag! , så gick vi in i skogen.. och vid en buske stannade Rocky och skulle nosa lite och då sätter han sig och bajsar så jag säger duuktig Rocky, samtidigt som jag känner att någon tittar på mig. Jag tittar in i busen och där står en man, utan byxor och i min uppfattning vad jag hinner se står och tar opå sig själv. Jag blev livrädd för jag såg hur han tittade på mig, jag började gå fortare och fortare och vågar inte titta bak, jag hör prasslande buskar så det känns som han är efter mig, eller var det en inbilldning för jag var så rädd, jag vet inte.. Det var så obehagligt.. Jag kommer ut från skogen in på Industriområdet och går mot en dörr till en firma och tänker knacka på , för jag vågade inte gå längre.. I samma veva tittar jag bak och ser inte mannen så jag överväger istället att springa hem. vilket jag gör, när jag ska gå genom buskarna som jag måste för att komma hem prasslar de till igen, och jag började storböla så rädd jag blev. Jag hade bara en sak i huvudet hela tiden, jag trodde jag skulle bli våldtagen! Självklart hade jag inte mobilen med mig, typiskt så de första jag gör när jag kommer hem är att ringa Hans och Mamma , jag vågar inte ens gå ut igen och gå till jobb. Mamma kommer snart och hämtar mig, ..Hans tycker ja ska ringa polisen, men jag vet inte ! Jag är ju osäker på om han förföljde mig eller ej .. Men iallafall stod där ju i vilket fall som hälst en naken man där.. Ja jag vet inte, jag gråter fortfarande och jag skakar som fan, ända sättet för mig att lugna ner mig är att skriva av mig, så nu ska jag gå och lägga mig på soffan innan mamma hämtar mig..
känns som jag ska kräka, så rädd är jag !

Kommentarer
Postat av: Tina

men fyfan vad obehagligt ;/ de förstår att du var rädd.. stackare! krama

2008-10-20 @ 13:31:44
Postat av: Tosse

Usch fy fan vad hemskt ! :( förstår att du var rädd, det hade jag med varit !

2008-10-21 @ 09:46:48
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0