grattis brossan !

idag vill jag grattulera min storebror Johan på föddelsedagen, vi pratar inte så ofta längre, vilket jag tycker är tråkigt, men jag blev bjuden på hans kalas så idag ska jag hem till Johan ! ,

Det var en gång för så länge sen ,Du och jag slogs mot dumheten. Vi följdes åt till   våra drömmars stad, Vind i håret och vår sikt låg klar. Vi visste allt pojkars   övermod, Ett farligt vapen var vår blinda tro. Det var en gång i ett annat liv, Ett   annat dom mot ett annat vi och jag. Ambitionen var ett långsamt gift, Du höll ut länge men du föll till sist. Och jag den   svage, jag står ensam kvar, En sista rest av en utdöd art och jag. Den fria viljan var   vår tonårsdröm, Men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn..

Vill även grattulera Filippa, hans systerdotter som fyller två år idag!

Och även ett Grattis till mig och Hans som idag varit förlovade i 2år ! , älskar dig hans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0