en runda med Rocky ..

nu har jag precis varit ute med Rocky en runda, jag var totalt livrädd hela tiden.. tänk så hade den pille-visande saken dökit upp igen ! , fyy .. asså jag ryser bara jag tänker på det! Äckligt, och skrämmande på samma gång!

Iallafall, vet ej om jag ska jobba idag, har kräkt .. usch ! Så är det att ha mensverk, fyy !
Men behlver egentligen jobba så funderar på att hoppa in i duschen nu och ta tag i dagen trotts allt! , Måste ju hämta tyget idag också och sätta igång snart så det bli gjort någon gång ! ..

25 dagar kvar till sensation
27 dagar kvar till tattoo omgång Nr.1
37 dagar kvar till tattoo omgång Nr.2


i kind of miss myself ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0