en bra helg !

detta var en bra helg, eller ja iallafall en bra Lördag.. Fredagen satt jag bara hemma, men de va ju rätt mysigt det också faktiskt ! Mysigt att spendera tid me de personerna(hundar?!) , man älskar .. Rocky och Hans !

Lördagen , gick upp tidigt .. gick hem till mamma vid 9 och åt fruckost.. Köpte med min bullar och allt, stanna hemma hos mamma halva dagen typ och sen åkte jag hem. Satt och funderade på vad som hände, alla skulle ju ut men luspank som jag är , och rätt trött också, så övervägde jag att stanna hemma..... ett tag i allafall !

senare på kvällen beslutade jag ändå mig för att följa me christer på fest, och mycket riktigt så blev det.. Gjorde ve mig här hemma sen körde Baloo och hans mig till Crister, men först hämta ja cider hos Hans mamma, tack så mycket Annica! haha.. Kom till festen där Crister var, vid 9.. Riktigt snälla folk, visade ju sig att man kännde någon och visste vem någon var. Riktigt underbara människor, och tydligen han jag var hos, David jobbar tilsammans med Daniel :) Världen är liten den.. iallafall hade skitkul, ..
Jag och David satt och pratade om jobb, och vi kom fram till att så länge man trivs med sina arbetskamrater, så blir oftast jobbet i sig roligt. Davis syftade på att även om man hade ett yrke, som att plocka svamp t.ex. så blev det ett roligt jobb om man hade någon rolig att jobba med... och jag skrattade, och där gick att över styr, vi börjaed prata om att vi skulle måla Ek-ollon han och jag och gå runder och sälja, för vi hade varit bra arbetskolegor han och jag. haha, så jävla roligt iallafall !

Drig ner i stan rund halv 1 (tror jag?!) hur fan lyckas man bli av med 16 personer? alla bara försvann, så till sist var vi 4 kvar, och när vi väl skulle in på UtPosten var det bara jag och Crister kvar, hmm.. Ajja, skitsamma.. Kul hade vi iallafall !
Träffade massa folk där och hade skitkul, förutom när en invandrare försökte sno min jacka, och mina nycklar ...och min öl.. IDIOT! Drog vidare ner till stekan sen, träffa massa roligt folk där också, synd inte lilla Helenis var kvar bara!.. Dansade med Josefin och Nadja och massa andra , och även me Daniel ! Haha , kul var det ! Tommy hämtade mig Josefin och Crister sen och kärde oss hem, på vägen hem skulle josefin spotta ut sitt tuggumi genom rutan, men vad vi inte märkte var att de hamnade i bilen, och just där skulel jag sen sätta min hand. Mycket fräscht !

Mycket rolig Lördag, tack allihopa!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0