sjuuk !

Jaha, då vakna man i morse, as ont i halsen.. Tror jag börjar få Halsfluss , fyy ! Orkar verkligen inte med det, de gör så jävla ont och jag kan knappt svälja. Vakna ju för fan av att man dräggla inatt, haha !
Drömde värsta konstiga drömmen inatt också , att Helena blev påkörd av en bil när vi va påväg hem från Sensation , så ringde vi ambulans och allt men när dom kom så mådde Helena skitbra, och massa att min mobil och en fjärkontroll va borta, helt jävla CP !

Iallafall, sitter bara här fremför datorn nu, kollade precis ett klipp på YouTube från Elmia förra året, fan va man gör bort sig haha.. Längtar faktiskt till Elmia 09, ska bli najs !






Får väl återgå till sängen då, detta suger ju ! Tur man har lilla Rocky som sällskap ! <3 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Nej men Sarah. Hallå ja :D Det var länge sen. Allt bra med dig? Sov nu så du får din ultimata bootysömn

2008-11-20 @ 15:05:20
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com
Postat av: Helena

Påkörd av en bil ??? hoppas jag verkligen inte händer :P haha.. krya på dig snäckan :)

2008-11-20 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0