sjuk !

Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
och ge mig mod att förändra det jag kan.
Och även förstånd att inse skillnaden.

Jaha, då är det Sensation imorgon då, och vad händer mig idag ? .. Jo jag blir sjuk ! Känns som jag håller på att få halsfluss, fick gå hem från jobb! Så jävla typiskt.. Ska slänga mig i sängen nu och sova till 4 sen ska ja hämta jobb på Hans och med han till frissören, sen ut på Väla direkt efter det.. Ska fan springa in på Apoteket och köpa allt skit mot halsfluss, fy fan.. kan knappt svälja ! men men..

måste verkligen slänga mig i sängen nu, uppdaterar ikväll !


Kommentarer
Postat av: Tinisen

vilken otur gumman, hoppas du är så du kan dra dit ändå! jag håller tummarna. <3 annars allt bra?? själv har ja haft kalas ivkäll.. är 22 numera ;P gammal man är ;) haha!

2008-11-14 @ 23:28:52
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: "the man - the myth"

Ack gummelumman, krya på dig! Ta'ett lungt i DK, oki? Eller som danskarna säger: Ta de bare roligt! (Roligt? Vad är det som är så jävla roligt?)

2008-11-15 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0