sensatin m.m.

Ja just det, sensation var i Lördes och de var fan en upplevelse, började först förfesta här hemma runt halv 12 och sedan när vi stack härifrån runt halv två var man redan snurrig ! Resan var sjukt rolig och de va sensation också, hade ju Deluxe biljetter så fick gratos dricka hela kvällen, fast det man behövde mest var ju bara vatten , haha ! .. Orkar verkligen inte skriva ner allt, för kvällen var helt sjuk ! Och jag hade fått skriva i evigheeter isåfall, var iallafall hemma 06.30 på Söndag morgon , och sov fram till 14.00 helt sjukt att man inte sov längre , men men.. De va sjukt skönt att sova iallafall !


Sara, Jag, Helena
Baloo, Victor, Hans, Jocke !




mörk bild, tagen på perongen i Helsingör


tråkigt man inte fick en bra helbild på sig själv, haha,.. Lite väl konstiga kläder, men fan sjukt coola ändå, Tyckte verkligen om det jag hade på mig.. Det är ju halva nöjet i sig att klä sig , najs ! =)


Calabria - I LOVE SENSATIOOOOOON ! =)



var ju och tattuerade mig igår också, det blev sjukt najs .. Den lille ändringen på den i svanken gjorde så himla mycket, ska fortsätta nu nästa fredag (28/11) och hoppas verkligen på ett skitbra resultat ! Vill inte lägga upp bilder på den än förän den är helt fördig , ååh va ja längtar ! Sjukt kul hade ja när ja tattuerade mig också, jag och Jacob satt och lyssna på P3, haha .. Så sjukt kul !
"Vilken är den ända spel-konsoll som är tillåten på vissa caféer i Amsterdam?"
-Nintoendo Weed, haha !
"Vad heter den spel-konsoll som även finns som dildo?"
-Nintendo Wee-Wee !
"Varför fanns en del av nintendot kvar i hustet efter de Sju Dvärgarna seperarat?"
- Det var ett Nintendo 8-bitars , hahahahaha !

Nu ska jag dock slänga mig i sängen, är sjukt trött ! Fast ska dock ligga och invänta 2 1/2 men, världens bästa humorserie ! , kuuul kuuul !

Imorgon ska de tvättas, Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0