rubrikslöst inlägg =)

jag har ingen rubrik på detta inlägg för jag vet inte riktigt var jag ska börja någonstanns,
jobbat stort sett hela dagen, fast fick dock en rejäl sovmorgon, skööönt !

Idag ringde en modellargentur till mig, vilel jag skulle komma till Malmö och fotas , men jag vet inte riktigt.. Dom ville ge mig allt gratis utom bilderna som jag själv fick köpa, men tänk så vill man liksom ha många bilder , det är rätt dyrt !
Skulle iallafall höra av mig till dom när ja visste, jag får se ..

Färgade håret idag , fiiint ! , fast ser ut som en turk ! tihii...

Kalas för lille Kevin i morgon som blir hela 2 år gammal , så fort tiden går ! Den lille söte saken !

Nu ska jag sova, Emily ska sova här inatt ! Trööööttt, NATTI !

Kommentarer
Postat av: Eva

det i Malmö är svindyrt om man vill ha bilderna, dem har ringt mig också, men jag tyckte inte jag hade råd :/

2008-11-13 @ 00:33:03
URL: http://misselten.blogg.se/
Postat av: Michelle

Det va jag som lämnade ditt nummer där när jag va där och fotades, det e skit kul...

2008-11-13 @ 11:30:04
URL: http://molinasskratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0