rubriklöst !

inte bloggat på ett tag, nej de har jag ju inte.. Känns som jag inte har så myckt tid över om dagarna, jag har börjat göra en hel del känns det som ! hehe, och när man väl är hemma runt 10 på kvällarna så vill man bara precis duscha och lägga sig. haha ! , Men jag vill ju verkligen inte glömma min blogg, den är en stor del i mitt liv ! =)

Fick hjälpa Helena starta hennes bil idag, ahah ! .. Stackars hennes mamma , Mamma Åsa ska ligga på sjukhus :( Krya på dig !
















Sussie är fan bra och ha, hon är min älskade kusin, hon finns där alltid när man behlver henne. Hon har en stoooor del av mitt hjärta, och det vet hon ! , mycket kärlek till henne !




/ .- i miss those times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0