julskyltingen .

ja nu har kvällen gått..

hämtade mamma och töserna vid halv 5, körde dom ner i stan.. Efter de hämtade jag upp Daniel och sen Linus, körde ner och pakerade vid OJ! och sen gick vi igenom hela stan, Linus helt dum e han. Leker stört och låssas att jag är hans personliga assistent, fast den och andra sidan. Han behöver inte låssas, han e ju lite bakom flötet! .. Haha , kul hade vi ju iallafall! .. Köpte munkar gjorde vi också, och Daniel den tjockisen köpte en hel påse =) , haha ..

Träffade massa folk nere i stan, trevlig ! Efter de släppte jag av Linus sen körde jag och Daniel till MacDonalds och feta i oss, snacka om att vi e tjockisar, munkar och McDonalds. Haha ! , efter de slängde jag av Daniel hemma och körde och hämtade mammsen =) Sen lämnade jag henne hemma och körde till Maxi , och nu äntligen e jag hemma. Ska slänga mig i sängen snart, ska ju till jobb i morgon ! Som vanligt ..

Sov gott allihop så hörs vi imorgon ! ;) .. PUSS

Kommentarer
Postat av: Hansson

Ja, att vara störd i bollen är en döende konst.

2008-12-20 @ 16:27:15
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0