helgen !

då är helgen slut och massa har hänt..

var hemma hos pappa igår, faktiskt riktigt trevligt ! , åt smörgåstårta.. världens godaste smörgåstårta, som världens bästa pappa hade gjort. Ni anar verkligen inte, den slår allt! :) iallafall, vi hade jätte trevligt med hela (nästan) familjen !

Senare på kvällen drog ja me Sussie på en runda när jag var fylletaxi åt först en väldigt full Henrik och sedan två jaaa, fulla pågar, Glenn och Jocke ! .. Hämtade dom i Landskrona vid 11 och körde dom in till stan, efter det körde jag Sussie hem och sen gick jag och la mig. Skitskönt att faktiskt lägga sig någorlunda i tid på en helg, och vakna utan bakfylla!

Idag åkte jag Hans och Rocky hem till mamma vid två tiden, fira morfar på Fars dag, teeevligt .. Hela tjocka , jaaa TJOCKA släkten, eller ja ..Kramgoa är vi iallafall nästan allihopa ! =)
Efter det åkte vi hem till Hans försäldrar för att fira Leif, trevligt trevligt ..

Hans och jag var hemma runt 6, gjorde världens storstädning, fy fan ! Så här rent har det nog aldrig varit , iihih !
Nu ska jag bara duscha sen slänga mig i bingen ! ,

Sensation på Lördag, ! .. Känns som man inte
ser fram emot det lika mycket längre, eller
är det bara att man inte fattar hur nära det
verkligen är tills Lördag .. hehe ! ,
 hoppas iallafall på en helt fantastisk helg då !






- did you people forget me ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0