HELENA SJÖLUND <3

Mycket är svårt men svårast är farväl, det fyller mig med vanmakt, det värker i min själ.
När vänskap bara ruttnar eller blir till obehag, min högsta önskan är att vi möts igen en dag.
Fasan i mitt hjärta min vän, att det aldrig kommer bli som förr igen.
Jag försöker faktiskt fatta, jag försöker att se! Är detta verkligen allt du och jag kan ge?
Jag är som ett barn, bara frågor och inga svar, men är allt för sent nu, har jag dig kvar?
Världens käns så jävla sne, vad mer än min SAKNAD kan jag nu dig ge?




Kommentarer
Postat av: Helena

du hr alltid mig kvar det ska du veta. Det är alltid bajsarn och bajsan. vi får fsn hitta tillbaka till varandra igen, känns som att du gör ditt på ditt håll och jag på mitt håll och inte vi tillsammans. Vi får skärpa oss båda två och ta tag i det och hitta tillbaks till varandra för det är vad jag vill och det är säkert vad du vill också annars hade du nog inte skrivit det du gjort i din text :P Älskar dig Baby plutt :)

2008-12-01 @ 13:26:20
URL: http://helenajsolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0