har funderat ..

jag har funderat på att sluta blogga, de e ju inte allt för många läsare, .. Har drygt 20 läsare per dag, och liksom .. Hur mycket är det jämfört med alla verstingbloggare som har minst 103618964981 klick per dag på deras blogg! .. Och egentligen, vem är intresserad av att läsa vad jag spenderar min tid på.. Har du synpunkter om detta så snälla kommentera , så jag vet om jag ska fortsätta blogga eller ej..

I övrigt så har jag idag jobbat (som vanlig!?) , och solat med Helenis.. Känner verkligen att jag behöver det nu när Lördagen börjar närma sig! .. Sen satt vi hemma hos mig och lagat spagetthi och köttfärssås , MUMS :)

Pengar, jag hatar pengar ! .. Ja de gör ja verkligen, man ska va så jävla beroende av pengar hela jävla tiden. Jag får ont i magen bara jag tänker på det. Och illa mår jag och blir helt gråtfärdig..Jag har haft min tattuering bokad nu i mer än ett halvår, och bokar gärna inte av tiden för de e inte allt för lätt att på tid på Evil twins.. Men jag har egentligen inte råd, men vafan ! De känns som ja måste, har längtat efter detta länge nu, och trodde liksom inte för ett halvår sen att ja skulle ha mindre pengar nu än vad jag hade då. Men så är det, känslan kväver mig.. Jag är skyldig pappa pengar också, och måste verkligen snart betala tillbaka honom. Vill inte han ska tro att jag bara struntar i det, för de gör jag inte.. Men jag vill kunna leva också, inte bara betala skulder, räkningar, försäkringar, mat, bil, bensin och massa annat skit ! ..

SNÄLLA NÅGON, GE MIG EN TUR-LOTT !!




söndag . måndag . tisdag . onsdag . torsdag . fredag . LÖRDAG= sensation !


Nu ska jag lägga mig och mysa me mina två pojkar, Hans och Rocky <3

Kommentarer
Postat av: syster

NEJ NEJ och åter NEJ.... snälla sluta inte blogga, tycker att det e super kul att läsa din blogg,vi hörs ju inte så ofta och därför e det så himla kul att läsa din blogg och veta att allt e ok med dig <3 kram syster

2008-11-11 @ 22:20:28
Postat av: Kit

klart att du ska fortsätta blogga =)

2008-11-12 @ 10:33:33
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Tinisen

nej sluta inte blogga :) jag läser din blogg ju! ;D

2008-11-12 @ 10:57:00
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: BB

Erru inte riktigt klok?! Klart du ska fortsätta blogga! Jag vill ju gärna kunna hålla koll på dig och vad du hittar på...jag är ju trots allt din bigbrother. ;)

2008-11-13 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0