Halloweeen ! =)

Igår var det alla helgon, och självklart ska de ju firas. Det gjorde jag och Hans i Parken i Billesholm, mycket trevligt. Festen hade ju Tobbe, Pontus och Pillan! , först va där rätt lite folk men framot kvällen blev de mer folk och mycket roligare. Hans blev dyngrak , men inte jag ! .. Lite smått yr , men inte mer än så .. Jag var utklädd till Bunny och Hans till Brandman, riktigt sexigt ju ! .. haha !
Alltid velat ha en riktig man, en brandman. Och de fick jag, för en dag .. haha !

Nu sitter jag på datorn hos pappa i Bjuv, ska vara här över dagen, ska snart äta och så.. Sen bär det tillbaka till Helsingborg, jobb imorgon ju ! .. Tråkigt, men sant !

Lägger upp bilder från Halloween senare ikväll eller imorgon ! Najs najs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0