första advent.

idag är det ju första advent, mysigt ! Lite skrämmande ändå hur nära det är till jul, och ännu mer skrämmande att detta året har gått så fort. Men som de säger, ju äldre man blir. Desto snabbare går åren! True ..

Jag och Älsk har precis städat undan lite, så nu är här rent och fint hemma ! , ska snart hoppa in i duschen, ska hämta Daniel klockan 6 och dra ner på julskyltningen! .. Ska trängas me alla folk som vanligt , haha.. Men ändå är man så dum så man gör det! Bara för det ska va liksom !..

Väntar på mina linser gör jag också, hoppas dom kommer i morgon ! =) , vill ha dom nu till Julen .. Ska även ta och införskaffa min julklänning som jag hittat, riktigt fin är den. Inte bestämt mig än om jag ska ha röd eller svart, de känns som svart är lite mer naturellt , så man kan ha den lite när som. Men sen å andra sidan så rött, de är ju julen liksom !

Åh vad jag vill ha glögg, måste starta lite julmusik nu så man kommer i stämning ! , iiih ..


- första advent ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0