en händelserik dag!

igårkväll åkte jag ut till min pappa i Bjuv för jag skulle sova där, skulle ju till Småland idag, satt och åt skitgod mat hos pappa, som vanligt och kollade även på Idol, efter det åkte jag hem en sväng till Niklas och sa hej, Malin var också där, och ja.. Vi klarade upp de som varit mellan oss så nog om de ! Hade iallafall skitkul där ! =) När klockan blev sent åkte jag hem till pappa och gick och la mig, ringde såklart och pratade med Hans också, kändes tomt utan honom..

Vaknade vid halv 8 idag, duchade åt fruckost och stack sedan iväg.. Pappa lät mig köra hans automatare, snacka om de kändes konstigt, blev helt förvirrad. Man ville ju koppla och växla hela tiden, men de går ju liksom inte ! Körde heeela vägen gjorde jag också , haha ! Rocky satt och njöt i sin barnstol därbak !

Var framme runt 12 hos faster Ingrid, åt skitgod mat och fika lite sen stack vi till Julmasknaden , Kosta Boda ! Riktigt mysigt var det, inte bara utomhus marknad utan man går ju runder i alla affärer där runtomkring också, och Rocky, jo minsann han var med.. Han åkte i en liten väska som jag har till honom. Så i var affär tog jag en kundvagn och satte han där i, snacka om han mös ! .. Jag har kommit på att i mitt nästa liv ska jag vara hund, eller ja.. Jag ska vara Rocky i mitt nästa liv, han har det fan bra han! .. Iallafall, gick där och mös och sånt .. Skitnajs ! =)
Och vet ni ?! Jag såg fete Bert Karlsson, jag fotade han också minsann, på pappas mobil ! Haha, han e för rolig han !

Var hemma i Bjuv runt halv 9, sen tog jag mina saker och körde hem till Helsingborg, hämtade upp Pontus och Nicke på vägen för dom skulle ju ut me Hans, men när vi kom hit hade Hans somnat, och killarna fick aldrig med han till stan, så jag fick köra dom till stan.. Och nu sitter jag bara här hemma, skönt är det .. Trotts att de har varit en riktigt rolig och mysig dag ! , ska duscha, sen bara lägga min och mysa me mina två pågar, Hans och Rocky !

- borta bra, men hemma bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0