en dag har åter gått !

idag jobbade ja till klockan 3, sen stack jag hem för älsk hade lagat mat, åt lite gott sen dusche sen stack jag hem till Jocke  .. Bytte däck på min bil , tack Jockaas ! .. Kom hem, åt kvällsmat med lilla familjen , myys ! Nu bloggar jag sen ska jag ut me Rocky och sen sova. Skit trött ! Ska träffa Helenis i morgon, ska sola ! .. Sen får vi se va som händer !

Har inte så mycket att blogga om länge, känns som man inte gör så mycket mer. Vännerna sinar sakta bort känns de som, jobbar mer än vanligt. Och sover sjukt mycket ! ..Men men , .. Skit i de ! I live my own life ! , iih !

söndag . måndag . tisdag . onsdag . torsdag . fredag . LÖRDAG= sensation !
måndagen är inte slut än, nedräkningen har börjat ...


- fuck yoooou !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0