börjar tappa ..

ja jag börjar tappa bloggandet lite känns de som, men e fan så sjukt trött om dagarna så har inte ork till att sittahär och skriva en massa. Men nu är de ju Fredag så då får man väl passa på att uppdatera ordentligt..

Träffade Evelina igår, skitkul va de.. Saknat henne så! Och sen ringde Kit och fråga om jag skulle me till Väla, men tyvärr hade jag inte tid me de.. Skulle ju vidare sen, körde in om bjuv på vägen hem som planreat och var hos Tias ett tag och sa hej, sen stack ja hem till Johan, åt middag med han och Michelle. Trevligt trevligt !
Sen på vägen hem blev jag gottesugen, körde in om City Gross och handla godis =)
Stack hem till mamma ngra minuter bara och gav lite godis till henne, sen åkte jag hem och somnade gott ! Vaknade klockan ett inatt av att Rocky skällde som fan, lät verkligen som någon blev typ ihjälslagen här utanför, men va fan så rätt så ja vågade inte ens resa mig från sängen ! , usch.. Men somnade iallafall om ganska fort som tur var..

Idag har jag jobbat som vanligt, sen när ja väl kom hem städade jag lite hemma sen råkade jag somna i sängen när ja busade med Rocky, vaknade av att Hans väckte mig och att vi skulle köra och möta hans mamma på Maxi ;P

Sen stack vi till min mamma, åt mat och mös lite me henne, Emmeli och Sussie, treevligt !
Satt där och kollade Idol, najs..

Nu är ja bara hemma, ska snart sova faktiskt, är sjukt trött ! Ska ju till pappa imorgon, ska fira fars dag me han en dag tidigare för han jobbar ju på Söndag! Sen får jag se va som händer på kvällen ! ..

I live for one day at the time !






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0