ullared och sen .. jordbävning !

jaa tro det eller ej, min rubrik stämmer. Det har varit jordbävning här i Skåne, jag sov som en stock då. Men när jag satte på TVn så såg jag det, först trodde jag de va ett skämt. Men icke! Helena skickade tillockmed meddelande och fråga om ja mörkt det, men icke ! .. Konstigt, för jag vet säkert att de skaka som fan här också, för fastighets skötaren gick runder här idag och kollade så husen inte hade spruckit ! .. Haha , helt sjukt ! .. Men men !

Ullared igår ja , hade kul som fan me syrran och alla dom andra töserna, fattig blev jag också. Och kul hade vi när vi skulle hem, tänk 4 tjejer i en liten VW polo, och drygt 6 kassar var, och plus ett leksakskör och två festa tavlor och en stor jävla brandbil !  haha .. kuuuul !

Nu lagar jag mat, ska äta bakad potatis, vem vet ? .. De kanske skakar till när jag äter ? ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha du har snott min rubrik :P

2008-12-17 @ 21:39:41
Postat av: hanna

hej hej kika in bara o ville bara samtidigt kommentera=)kika gärna på min blogg...har en hel del till salu...=)kram

2008-12-20 @ 13:25:08
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 13:27:49
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0