snart blir man 20!

Ja snart är man 20 och jag satt och tänkte på vad jag önskar mig , haha !.. Och jag måste bara klottra ner det någonstanns.. så varför inte här?



Stövlar från JiFashion4u , skitsnygga ! (1295kr) 


Asus EEE PC 900 vit , (1900kr)



Pengar till

start, v.5 =)


och sen sånna omöjliga saker som en Toyota Celica, en större lägenhet och lite sånt .. haha ! Men vafan, de kommer väl det också en dag ;) sen om man går ner i vikt behöver man ju en helt ny garderob ? ;) .. Haha..

Men ovanstående saker skulle jag vara överlycklig om jag fick, speciellt pengar så jag kan gå igenom min viktminskning, jag mår så jävla mycket bättre då, Orkar inte gråta mig till sömns länge, orkar inte känan känslan av att vilja stanna hemma var gång någon frågar om man vill med ut, enbart för man skäms att visa upp sig. Jag är 20 år gammal, ska det verkligen vara så? , fy ! Känns som en mardrömm, väck mig !

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, inte bra att du mår så dåligt över din kropp :S

2008-12-29 @ 00:01:24
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0