idol 2008

nu ikväll har mamma varit h'r, vi har mysit me kvällsmat ochs en en massa Godis, hans var trött så han somnade i sängen haha ! Men han vaknade senare när de va IDOL , finalen idag ju ! =)

Snart avgörs det, om drygt en halvtimme får vi reda på vem som är sveriges IDOL 2008, jag håller på Keviiiin , han e bara så bra .. Riktigt najs e han ! Visst Alice är bra hon också, men vet inte. Kevin är min favorit!

Vinnarlåten va ju skitbra, kommer spelas hos mig hela tiden, fast behövs väl inte ! , den lär väl gå på radion dygnet runt nu hahah ! Ajja, skit i de.. Lycka till Kevin, ja håller tummarna för dig !



Ullared på Måndag med syrran och resten av tjejgänget ! , hahha ! Kul ska de bli .. Fynda fynda , och massa julklappar ska de köpas ! , hahah .. Fattig som en gris kommer jag bli , men skit i de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0