helgen !

jaha då har denna helgen gått och detta är vad som hänt!

Fredag:

Jag var och handlade med mamma på maxi runt 6, och efter det kom vi på att vi var hungriga. Så vi hämtade Hans och stack till China Town, och gott var ju det! Efter det så hämtade jag upp Pontus, för han och Hans skulle ju ut och festa! , så jag körde dom hem och sen stack jag och Rocky hem till mamma. Sen fick ja givetvis köra Hans och Pontus ner i stan, och efter de körde jag tillbaka till mamma och satt och tittade på Tv och snacka skit ! Klockan 1 var mamma trött och ville sova, och precis då skickade Helena meddelande och undrade vad jag gjorde, så jag stack från mamma och mötte upp Helena på statoil och sen körde vi hem och lämna rocky och ställde hennes bil sen körde jag och hon ner i stan och gick ut en runda vi me, fast va helt nykta.. Vi körde ju ! , fy fan och va nykter på ett uteställe när alla andra är fulla! Fy fan va jobbiga människor är när dom är fulla , haha ! Stack runt halv 3 och då åkte hans med hem, sen när han och jag kom hem så somnade han i hallen, och jag filmade honom .. Kul =)

Lördag:
Vaknade upp och mådde prima, visade filmen för hans! Haha kuuul .. Sen stack jag ut till Väla med Emily, gick en liten sväng där, handlade leggings och örhänge. Sen körde jag henne hem och sen åkte jag hem. På kvällen blev e utgång me Helena och Sara, så klockan 11 skulle vi hem till Andreas, men när vi kommer upp till han åker dom iväg med taxi ner i stan. haha ! Så vi åkte tillbaka till stan och stack till Olerys, och efter det Utposten. Efter ett tag stack Helena och Sara och där va jag helt själv.. haha ! Men andreas kom precis då, så jag hade lite sällskap. Dansade och lite så, och sen träffa jag Daniel, så han och jag stack till Steakhouse istället, Dansa som fan och han köpte Öl och Tequila till mig, hehe ! När klockan var runt 20 i 4 så gjorde han mig sällkap i en taxi hem, och bjöd på resan .. Sen släppte taxin av mig och Daniel åkte vidare hem! Tack för taxin Daniel , och ölen ! .. Haha ..

Söndag:

Vaknade och tog på mig och stack till Hyllinge med mamma, gick runder lite på Jula, Pang och City Gross, snacka om mycke folk, vad jag inte visste var att Agnes och Darin var där så de krylla ju av småglin ! Men men, efter de åkte vi hem och drack kaffe hos pappa, och sen kom pappas jobbekompis med världens goaste Choklad som han hade gjort, önska jag kunde få en hel kartong full ! Haha , men nu sitter jag bara hemma! Slått in paket i snart 3 timmar , det tar fan aldrig slut ! Så nu tog jag en paus , och kände för att skriva!
Just nu är ja lite irriterad, kände jag behövde skriva av mig.. Men på vad det håller jag för mig själv, än så länge. Ska återgå till Julklapps packandet, för de får man ju ingen hjälp med !
Jobb imorgon, hejs svejs !

Kommentarer
Postat av: lillsara ^^

Duktiga va ni som var nyktra (: HÄHÄH !

& tur din lördag löste sig , SOVA blev de direkt för mig :)

2008-12-22 @ 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0