dålig natt .. och en söndrig bil !

Ja igårkväll sög, hade skitsvårt att vända tillbaka på dygnet nu efter man varit ledig så länge. Så först var man vaken undertiden Hans och Marcus kollade på sagan om de två tornen, och när den var slut var det läggdags. Men inte fan kunda man somna, inte Hans heller för den delen. Så vi låg och småpratade lite om allt här i livet. När klockan sen är 3 så får Hans för sig att han får röka inomhus så han öppnar fönstret och det första han gör är att skrika "rör du den vita bilen kommer jag ner och slår ihjäl dig fattar du, stick !" , och jag rusde väl upp för att se.. Jo minsann, där stod det en man och lutade sig och pillade lite på min arbetsbil, jävla idiot. Så när hans hade sagt till han så sket han nog lakritsfigurer och skulle cykla därifrån, bara det att han är nog i ett vääääldigt inyktert tillstånd. Så han cyklar först in i två bilar, sen ett träd och sen in på tomten som ligger mittemot oss. Han satt och bevakade han länge, för ända utvägen ut igen är från samma håll, och där kom ingen man. Men iallafall, när vi stod och tittade på när han vinglade iväg så tittade jag på min egen lilla pärla, och den idioten har fantome knäckt hela min backspegel den idioten, gaah ! Så klockan 3 inatt ringde jag polisen, och dom skulle ju skicka en bil med en gång och ringa när dom var här. Tror ni dom ringde? , tror ni dom kom? neeej.. Alltså allvarligt, man kan lika bra sätta in sniglar med batonger i svänska insatsstyrkan. Så halv 5 somnade jag, och gick upp igen klockan 6. Tror ni jag var trött eller?! Eh ja, så nu efter jobb har jag sovit någon timme, och skönt är det..

Jaha, då får man väl se till och skaffa en ny backspegel, asså av alla jävla fucking bilar så skulle idioten ta MIN backspegele, kunde han inte tagit jobbebilen isåfall ! haha .. ajja, sånt e livet ! Jag kan ju inte göra så speciellt mycket, får väl se om jag hittar någon på skroten, anser inte det lönt att ta de på försökringen ! hahah ..



nu gör Hans revben, gott gott .. Känns som vi lever på det nu, men vafan.. Billigt på Maxi ! Och bara såååå gott , haha ! Får passa på nu innan v.5 krääängaa som faaaaan , .. Emily kanske kommer sen, hon skulle höra av sig om vilket, hon kanske skulle sova här. Jaha, jobbedag imorgon sen ledig igen. Ska ner på PhoneHouse imorgon, så då ska jag höra var min mobil tar vägen, börjar bli otålig nu ! Min nya ligger ju där nere och väntar på mig, min lilla ögonsten!


nej ska städa lite nu, sen maaat ! , Bye for so long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0