dagen innan nyår !

jadå, idag är det som sagt dagen innan nyår och vad händer en sån här dag då?

Jo jag vaknade imorse, stack till jobb som vanligt. Rätt lugn och skön dag idag faktiskt, stack hem och käkade fruckost hemma hos Lena, och dom har en undulat. Han är bara så söt, men jag satt där och funderade när jag såg honom. Jag funderade på hur det skulle vara att vara en fågel. En fågel är skapt för att flyga, och så burar vi in dom för att ha som husdjur, och vissa tar inte ens ut dom och låter dom flyga en runda. En undulat kan leva upp till nästan 20 år, tänk själv. Sitta i en bur, bajsa äta och kissa, ja och sova, 20 år.. Helt sinnesjukt, är man inte ett psykfall redan så lär man väl bli! Helt sjukt, iallafall sen körde jag hem Hans till Annica så man fick tvättat lite tvätt! Hämtade han sen när jag slutat jobba vid 2, sen stack vi upp till Maxi. Handlade lite mat tills kvällen och snaks tills imorgonkväll! Köpte bingolotter, jag vill ju också vinna pengar, tänk den jävla idioten som vunnit 110 milioner , vem fan e idioten som inte hämtar ut pengarna?! Ge mig lotten istället så kan ju jag hämta dom! Vill ni veta de roliga, Hans mamma va me i Kvällsposten På löpsedeln, för hon jobbar på Maxi där lotten är såld. hahaha ! , kolla på henne här :)


- min svärmor :)

iallafall, vi köpte ju våra jävla bingolotter för vi skulle spela nu ikväll, och efter det körde vi hem, städade och lagade mat! goott som fan blev de, sen ringde sussie och fråga om jag ville med och sola, egentligen ville jag inte med tanke på min tattuering, men efter ett tag övervägde jag att sola! Så sussie hämtade mig och så stack vi och sola i ett litet sött dubbelrum, haha ! kuul, och när vi låg där så låg vi där och sjöng och snacka skit, och de va rätt högt vi sjöng. När vi sedan är färdigsolade så ska vi gå ut , och utanför dörren sitter de 4 killar som förmodligen har hört oss, jag och Sussie bara låssades som ingenting, men egentöigen var det faktiskt rätt pinsamt haha .. Jag och Sussie har alltid lika kul tillsammans, ÄGG ÄR GOTT ! Visst Sussie ?! haha .. Skrattattack deluxe ! , haha ... Iallafall, Sussie släppte av mig hemma och sen kom jocke och en tjej som han känner på besök hos oss, jättekul att se min lilla jocke ! =) men dom va bara här på kortvisit, sen kom mamma och Morfar, vi skulle spela lite Bingo Lotto ! HAr suttit här nu hela kvällen, tror ni man vinner något? Inte ett jävla skit på 4 lotter. Va är det för samhälle vi lever i, ska jag vara fattig livet ut eller? haha ! ..

Nu är Sussie på väg hit, vi ska lira Guitarr hero som vanligt, jag tror Sussie börjar bli lite beroende haha ! Men de e ju faktiskt rätt kul , och specellt nrä det är hon och jag ! Vi har ju så sjukt kul ihop.. Jag tror typ hon är min soulmate, vi tänker bara samma sak hela tiden. Typ innan idag när vi gick från solariet så kom det en tjej gånde förbi, sån perfekt va hon. Och de första jag säger är "kul för henne ju" och sussie bara skrattar, för hon fattar precis vad jag menar, till skillnad från någon annan som hade sagt.. "va?! , va menar du?" haha .. Kuuul kuul ägg !

Imorgon är det Nyår, får ta och blogga innan jag sticker hem till bruchaaan ! .. Hoppas på en lyckad nyår , och hoppas på ett bra år som kommer. Jag har mina nyårslöften men dom håller jag för mig själv ! Jag vet dock att ett utav dom är att aldrig ta någon person förgiven, så är det bara :)

Jag ska på möte på Måndag, till xtravaganza minsann.. Längtar riktigt mycket, och längtar riktigt mycket efter ett nytt jag ! ååh vad jag saknar migsjälv, kolla bara här ! Smal som en sticka om man jämför med nu ju ! :S

  

- jag saknar migsjälv, det jag lever i nu är bara inte jag ! Jag finns här bakom allt !

Min mobil har fortfarande inte kommit, är riktigt otålig nu.. Trodde iallafall jag kunde få den innan Nyår, men icke sa nicke ! .. Får väl hålla ut ett tag till då?! åååh ! , haha ..

Det finns en person jag saknar, hur ska det bli nu. En födelsedag utan dig, vi som alltid grattade varandra! Du finns alltid där inom mig ! Your Poison!

- Jag saknar dig !


Nej nu kommer Sussie så jag får dra mig ner i soffan me Gitarren i handen, haha ! .. Ha de gott allihopa så hörs vi imorgon, och du.. Ja just DU ! Kommentera gärna !

/ Vet du hur det känns att förlora sin högra hand ?!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Och vem är inte bäst på G.H? Jo, eeeeegg!

2008-12-31 @ 01:50:20
URL: http://sussieshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0