8 jävla December

idag krockade jag jobb-bilen, de va inte kul ska jag säga. Det var riktigt läskigt, tanklock och skit bara flög av så nu måste den in på lagning. Men jag är oskadd, så ni slipper vara oroliga. Men jag var i chock-tillstånd ett tag efter, och var riktigt ledsen.. Usch , så ja jävla dag, och jag som satt och funderade på om jag skulle köra en sista vända till kontoret eller inte innan ja körde hem, jag skulle fan aldrig stuckit ner där. Jävla skit ! , men men, de löser sig !

Nu är Jocke här, vi har precis varit på Maxi.. Ska snart börja laga mat för Sussie och Mattias kommer ju ikväll, ska spela Lika Par Leka Bäst nr2. Fick det av några kunder till jobb idag, snääällt ! ;) ..

mys mys idag då , och åter till jobb imorgon med en krockad bil , hahah .. Ingen som kommenterade min tattoo förästen, ingen som tyckte om den ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0