7 December

Idag är det som sagt den 7 December, och idag ha varit en mycket slö dag.
Gårdagen var hård, va ute hos Morgan, Ida och Kevin, mycket trevligt och mycket sprit, slutade med att man ställde bilen i Åstorp och stack in till stan sen, stack hem till Erik och förfesta sen drog vi ner i stan, och där träffade vi massa kulig folk bla Jocke och Glenn, skitkul att se dom ! Stack hem relativt tidigt , ville hem ill Rocky ! Så idag som man bort halva dagen, städade, och nu har jag precis varit hos kusin och flabbat skit som vanligt, haha !

Tattuerigen blev bra föresten, ska dock tillbaka i Januari och göra den lite svartare, men blev riktigt nöjd ! Jacob är en mycket duktig och trevlig tattuerare ! , för er som är intresserade, här är resultatet!



Måste bara skriva att jag har världens bästa hund, han är den goaste som finns ! , jag älskar honom otroligt ..
Och jag älskar förstås min Hans också <3

Kommentarer
Postat av: Mia

den var jättefin :) skit snyggt gjort. puss.

2008-12-08 @ 20:22:18
URL: http://idontlikethis.blogg.se/
Postat av: Tosse

Den var skit fin :)

2008-12-10 @ 22:06:36
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0