14 December.

ja, Kevin vann ju Idol finalen, precis som jag ville ! , han är duktig han ! ..

Igår, Lördag.. Var jag Hans och Rocky hos pappa, hade lite mys där. Drack först glögg och åt pepparkakor och Lussebullar sen åt vi typ vääärldens goaste middag, pappa är sjukt bra på att göra god mat! Tack pappa för skitgod mat ! haha ,
Var hos han till halv 7 ungeför sen åkte vi hem till stan, skulel ju festa lite. Men vi stack aldrig till Erik som planerat utan vi satt hemma hos oss. Jag, Hans, Helena, Glenn och Crister , sen drog vi ner på Wallmans. Skitkul va de, träffa brossan ute också så drog me han och hans arbetskamrater till Tempel efter Wallmans och då hade alla andra redan yrat bort från mig. Haha ! Men kul hade jag iallafall och kvällen var händelserik, orkar verkligen inte skriva allt här men de va så sjukt kul.
Roligast var ändå när vi kom hem, hans full som en gurka. Helena ber hans ta ner en kudde från skåpet som hon ska ha , då går Hans ut i hallen och tar på sig skorna och säger lite svamlamde "var ska vi?!" .. Som jag och Helena skrattade hahahah ! , kuuul !

IDag är man lite seg, men imorgon blir de Ullared =)

Kommentarer
Postat av: Helena

"ska vi ingenstans eller ? " knas :P haha =) kul va det iallafall :P

2008-12-14 @ 19:00:33
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Mia

allt ät bara bra :) , hur är det själv :)?

2008-12-15 @ 12:47:25
URL: http://idontlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0