cp dag !

Jaha, gårdagen blev ju inte alls som planerad.. Men den sög ju inte allt för mycket !

Jag och Helenis stack till Danmark vid 12, och då började öl drickandet.. mums , haha !
Och sen satte vi oss på Gästgivaregården och åt mat och så jävla gott var det !

Sen handlade vi massa och var rätt på lyset när vi stack, men de gick fort över.
När vi kom hem så gjorde vi ve oss sen kom Jocke och Tommy och hämtade oss,
så stack vi ut till dom och förfestade! Trevligt , trevligt ! ..

Sen bar det av till mus när christers pappa hämtade oss,
kommer in genom dörren hos Mus då Kit springer fram och ska krama mig då jag ska ta emot henne i min famn, men det blev lite för mycket ktaft så vi for rakt ner i golvet och mitt huvud fick ta emot sig en jävla smäll !
FYYY FAAAANNN !!!  ONT , Jess ! ... Men kvällen blev inte långvarit för sen blev de slagsmål .. :S
Som vanligt, fan vad jag hata sånt.. Så från halv 1 - 5 imorse så satt vi på sjukan med Christer !...
Fattar ni 4 och en halv timme för doktorn ska säga " Jaaa, det ser ju inte bra ut vi ska ta några foton, och efter fotandet så sa han .. Jaaa då kan ni gå!

JÄVLA KUKSUGAR FITT LÄKARE :D

Men men, har nästan precis vaknat och ska äta fruckost nu ..

Ha de gött käka kött, PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0