Coca Cola och Marabou choklad..

Ja så e de, en coca cola och ett marabou choklad, ett stoooort dessutom ligger just nu framför mig.. Har inte rört det! Och jag SKA INTE !!!  , det ligger här framför datorn sen igår .. Men än så länge går det iallafall bra :P haha..

Har ätit bra mat hela dagen, tonfisk och sånt  .. Druckit vatten och brämhultsjuice !

detta är dag 1av resten av mitt liv! , Fatta DAG 1 .. Jag kommer Dööööö !!!!!

Ah längtar till helgen iallafall, fest hos underbara Musen !
och på dagen ska jag och Helena först till Danmark och busa =)

Vänner is The Shit!

S
nart ska Hans och spela fotboll, men jag blir inte ensam .. Emily har nyss kommit för att hålla mig sällskap!

HELENA, se nu till att bli frisk ! FATTAR DU MAAAADAAAA FAAACCCKKAAA ?!??!!

Vill ha sommar igen .....
image19

Kommentarer
Postat av: therressse

Dag 1 av vad ? :P

2008-04-09 @ 18:21:55
URL: http://caspersmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0