Tosselilla !

Jaha, ännu några dagar i mitt liv har gått. Vad har vänt ? Joo..

I Söndes var jag på Tosselilla med en jälvla massa: Älskling, Annica, Leif, Linda, Ida, Morgan, Tobbe, Ida, Ralf, Angelica och David... Glömde jag ngn ? .. Hoppas inte det :) Det var mycket trevligt iallafall .. Vi badade och en massa sånt. Jag slog min tå :( Men de hände en massa roliga saker.
"Vi ses i Dahlby"  hahaha ! så kul .. Och David du va för jäkla rolig när du skulle upp på den skummgummi-saken i vattnet :P .. haha men så kan de gå. Trevligt var det iallafall :)

Idag har man varit en sväng om på väla med Helenis, mycket trevligt faktiskt. Sen fick vi ett ryck och skulle till skopunkten, men då körde Fredde, Emil och en annan konstig sak oss dit . Så vi slapp bussen iallafal .. haha !

Stranden imorgon, om det blir fint väder! Man kan vi alltid hoppas. Sen på kvällen är jag och älsk ensamma och är det hela natten. Så mysigt det ska bli.

Satt nyss och läste Sussies blogg, du är ju bara för pantad lilla Sussie, var får du allt ifrån ? .. Shises, ni som inte läser hennes blogg vore ha det som sysselsättning när man e på dåligt humör. Hon är ju dock blond om ngn :D Haha www.sussieshorna.blogspot.com

Snart är sommarlovet slut, fan va de går fort. Nu i helgen är det ju HELSINGBORGSFESTIVALEN !
Weehee :) Haha, sen helgen efter de ska jag, Helena och Hans på min släkt-träff på Öland :P Mohahhahahaha så mobbat ! :)

Nä, godnatt gott folk. Nu trillade nattmössan pladask. Sov gott mina köttbullar (v.

- He makes me feel lika a little princess -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0