Förkyldning !



Jaha, nu har helgen gått och nu är det ett helt år kvar till nästa Helsingbirgsfestival, ganska skönt om jag ska vara ärlig. Men jag och Helenis hade rätt trevligt, iallafall när vi spenderaed en förmögenhet på de jävla klorna man ska ta nallar i. Men vafaaan, e de festival så är det. En och annan langos gick ju också ner i magen och ett antal kilo nudlar tror jag att Helena åt ! hahaaa.. men gott var det ! Älsklingen låg hemma i världensförkyldning hela helgen, så på Lördag kväll hade jag fått nog avatt vara utan honom, så jag åkte hem till han och tog väl hand om han. Sen så den där kärleken, man kan ju inte slita sig över huvud taget, så där har jag nu spenderat två nätter, och vad händer ? Jo nu är han frisk och jag ligger hemma med världens mega yber-förkyldning! Ack så trist !  men men . . !

Till helgen blir det släkt-träff på Öland. Tack och lov ska ju min älskling och kära Helenis med mig, vafan hade ja gjort annars ? DÖTT ! nej, inte riktigt, men nog inte långt ifrån ! Vi ska vara på  Öland hela helgen, så jag hoppas det blir en trevlig helg ! Vi ska campa me husvagnen på Ölands djurpark !

Hans, dagarna komme och dagarna går. Jag älskar dig bara allt mer och mer! 
Du kom in i mitt liv som en liten blixt , och här vill jag att du föralltid ska stanna.

Trodde du någonsin att det skulle bli såhär? Ett enkelt knapptryck förändrade hela mitt liv.


Måste bara skriva med några saker som är så fina och kommer från min älskling:
"om detta bara var en dröm skulle jag ta livet av mig ... älskar dig så mycket sarah"

"älskar dig så mycket, det går inte att beskriva med ord. Skulle jag pussa dig lika mycket som jag älskar dig så skulle mina läppar försvinna. Skulle jag beskriva med ord, skulle jag aldrig mer kunna prata. Och då kan jag aldrig tala om hur mycket jag älskar dig. Men som sagt, min kärlek till dig går ej att beskriva med ord eller pussar. Så vad ska jag med mina läppar eller min röst till när jga har dig som redan vet att jag älskar dig över allt!"


hjärtatt
.. Du är det finaste som finns och jag älskar varje sekund med dig älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0