En uppdaterad blogg !

Från och med nu har jag bestämt mig att skriva lika mycket seriös/oseriös blogg som min kära kusin Sussie gör. Besök även henne på www.sussieshorna.blogspot.com
Där kan du hitta mycket kuigt att läsa :)

Jaha, nu sitter man här. En gråmolnig och regning dag. Så idag blir det att ta itu med städning och tvätten.
"Det är ju som sagt en regnig dag ändå, och va kan man göra då? Ingenting!"
haha, kommer du ihåg Sussie? :)

Jaha, sjukhuste har väl varit den största sysselsättningen nu den senaste tiden. Detta är riktigt jobbigt, men vad är feler egenlitgen ? Dom hittar ju ingenting. Man blir ganska rädd och orolig. Hoppas bara att detta löser sig..

Jag har funnit kärleken, det finsta som finns. Jag trodde aldrig det fanns en själsfrände  till mig. Jag trodde det bara drabbade lyckliga personer som led av sjukdommen " alla mina dagar är lyckliga " .. Men nej, jag fann den. Jag trivs så bra och jag känner att detta är helt rätt för mig. Hans Norring, du är det finaste som finnsoch du fyller mitt hjärta med så mycket kärlek (v.

kärlek 1




Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha, vad söt du är.. Ja visst är min bra? haha

2006-07-21 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0