En Lördagsmorgon :)

Jahapp, nu är det Lördag morgon och här ligger man i sängen och latar sig. Vad gjorde man igår då? Inget speciellt. Helgerna är inget specielt för mig mer.
Är trött på allt festande :/ Tråkigt men sant.
Igår var jag och Sussie en runda på stranden. Vi hade ganska trevligt där nere :)

Vad händer idag då? Jo här ska städas och massa sånt, för ikväll ska mamma ha fest. Jag och min älskling ska förstås också vara här. Men ikväll ska vi hem till honom för imorgonbitti ska vi till Tosselilla, det ska bli kul ! Hoppas det blir fint väder bara.

Nästa helg är det Helsingborgsfestivalen, det ska bli jätte kul. Komma ut och träffa en massa folk. Träffar ju inte alla lika ofta som man gjorde förr. För nu är man kär och galen.

Hans Norring, i dina ögon fann jag kärleken ! Du är det vackraste som finns och din närhet får mig att må bättre än någonsin ! Jag älskar dig hjärtat !

love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0