Älskling . .

Jag vill inte att det ska gå fler dagar utan att jag har fått berätta vad jag känner.
Så nu ska jag berätta exakt allt som jag känner.
Det känns som att alla bryter deras kärlekslöften och kastar bort deras kärlek.
Men jag vet att jag har min kärlek här hos mig och det är därför jag måste säga:

Ingen kommer älska mig mer än du gör, jag ska stanna med dig föralltid!
Ingen kommer få mig att sväva som du, jag vill stanna med dig föralltid!
Du vet du hur ska ta hand om mig, jag kommer alltid stanna hos dig.
Ingen har någonsin fått mig att känna såhär. Jag måste stanna med dig föralltid!

Se hur vi får våra liv att passa så bra tilsammans.
Och ingen kommer emellan oss två.
Jag vill att du ska veta, att du är den ända för mig.

Och just nu känner jag att jag behöver inget annat så länge du finns hos mig.
Jag ska skänka min kärlek till dig i rästen av mitt liv, min gränslösa kärlek.
Jag är med dig och du är med mig.

Så oror dig inte över människor som försöker trycka ner oss, för de lyckas inte.
Så länge vi har varandra så spelar inget annat någon roll.
Jag känner dig och du känner mig och det är allt som räknas.

älskardig

sarahnielsen hjärta hansnorring   
2006-04-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0