Vallåkraträffen !

Ja, ett tag sen man skrev och jag orkar inte skriva alltsom hänt sedan sist...

Men idag har jag iallafall vatt på Vallåkraträffen, det var ju lite si och så om vi verkligen skulle dra dit me tanke på de extrema oskväder och spöregn man vaknade till. Men när de lugnat ner sig så drog vi dit. Jag, Älsklingen, Helenis, Jonas, Johan och en annan sak som ja inte vet vem de va :P Men iallafall .. De va ganska kul me tanke på att vi fick sitta i bilkö typ såhär en och en halv timme.. Och sen så när vi kommer dit så är de så fruktansvärdt lerigt.. Usch ja.. ! Men massa fina vrålåk var där.. Mums , man vill ju fan slicka på lacken på alla bilar för fasiken ! Såg en rosa golf, fy faaaan va fiin. Vill ha, vill ha .. Haha !

Usch ja, nu sitter man hemma me älsklingen, vi ska snart sova.. Skola imorgon.. För de möget har ju också börjat nu.. Men de e sånna smällar man får ta, bara ett år kvar nu ju ! .. Och tack och lov för de ! hahaa..

Sen e de ju Bjuvfestivalen nästa helg, fy faaasiken va kul !




Vill bara säga att jag är mer förälskad än någonsin, jag har träffat min drömprins och jag älskar han mer än någonting! Han får mitt hjärta att slå sina extra slag och jag är lyckligast i världen. Jag har förvandlats till en prinsessa i hans armar ! ,v)

älssskälskpälsk




Nej, nu ska ja nanna kudden ! Puss och hej leverpastej ;]



åh, ps.. Ja har klippt mig och färgat håret. Och fixat naglara hah !  Men här e mitt nya hår, dock ej så nöjd me de .. Men de ser bra ut på bilden, kanske för att bilden e suddig :P hahah !


saaraah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0