,v)

Till min älskade Hans Norring:


:D

Hans Norring, vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara
 vad du betyder för mig, för mina ord kommer aldrig någonsin att räcka till.
Du kom in i mitt liv och allt var så oväntat, men ändå så hamnade vi här.
Och allt är bättre än vad det någonsin varit.
Jag har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig.
Du har fått mig att le åt allt som var svårt och fått mig
inse att livet är värt att leva.
Jag tackar dig för var dag du har delat med mig och jag tackar i förväg för de dagar du kommer fortsätta dela med mig.. Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och vad som än händer i framtiden så vill jag att du ska veta. Att vad som än händer, så var jag lyckligast när du var med mig.
Du är verkligen mitt allt.

-Din Sarah, i rästen av ditt liv !


Kommentarer
Postat av: Sussie

Sött :o)

2006-09-12 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0