Sjuk, IGEN !

Jaha, vad har hänt nu då den senaste veckan ? Har inte varit så bra på att uppdatera bloggen.
Iallafall gick förkyldningen över och vi åkte till Öland, Hans kunde inte följa med för han skulle jobba. Tråkigt men sant. Men vafan, jag hade ju Helenis med mig. Ja helgen var väl såddär, jag och Helena hade hemlängtan hela tiden .. Så är det ju när man är kär vettni ;)

Denna veckan har jag inte gjort så mycket, vatt med älskling varje dag, ovanligt ? Neeeeej ! Men som sagt, så är de när man är käääääääär , haha !

Ngt mer då? Joo, jag har blivit sjuk , IGEN ! Skit tråkigt.. Sicken helvetes natt jag haft.. Hög feber och ena minuten fryserman, andra svettas man.. Usch ! Mår illa som en kossa gör man också, kan inte äta NÅGONTING. Det går upp lika fort som det går ner :/ Så nu sitter jag här och kämpar mig igenom mitt blogg skrivande för det ska bli gjort.

Fan va det är tomt när älskling inte är här, jobb jobb och bara jobb. Men de gör ingenting. Han har bosatt sig hos min nu ngra dagar ,och skönt är det. Så är han alltid i min närhet.


Igår var vi hos Ida och skulle sätta upp hennes bokhylla. Ida, varför ska du alltid köpa saker som är skitjobbiga att sätta ihop ? :P Hahaa.. Och saken blir ju inte mycket bättre av Hans jävla temprament. Usch så många utskällningar man fick .. Men men, sånt man får räkna med..

Nej, nu ska jag lägga mig ner i sängen och försäka värma mig, känns som jag sitter i en frysboxför fasiken ! Haha.. Ha det fint allihopa så hörs vi i nästa blogg inlägg !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0