Oj oj oj nu händer det mycket !

Bjuvsfestival, ögonkliande, urinvägsinfektion och de bästa av allt.. Sambo :)

Bjuvsfestivalen var helt ok, måste ju erkänna att vissa människor är helt totalt korkade.. Som han som jobbade med att sälja biljetter till karuesellerna. Jag fick åka gratis på grund av ja gav han mitt mobilnummer, vilket i själva verket var ett nummer jag bara hittade på. Och hans polare som jobbade i lotteriet gav mig en nalle.. Haha, sååå korkade man får va asså ! Men de skadade ju inte mig, för jag fick åka gratis :P Helena också .. hahah ! Men annars var det rätt trevligt faktikt, förfest hos musen och massa sånt .. En helt okej helg..

Men när Söndagen kom och helgen tog slut vaknade man och hade skit ont, upp till akuten.. Och ja, då har man fått urinvägsinfektion.. Kul ? .. Ehm neeej.. Ont som fan gör de..

Och att man har två ögon som kliar hela tiden gör inte saken bättre heller.. Usch nej, får nog sticka till Läkaren imorgon, ja kommer ju snart klia mig blind för tusan .. Usch nej, de vill vi inte..

Och ja nu är man Sambo i en vecka, så skönt .. Jag och min älsk tar hand om varandra och mysigt är de.. Älskar han mest av allt.. Och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom ..

Ska nanna nu, ska upp tidigt imorgon.. Puss o Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0