what are words..

Jag kan inget annat än bara stor gråta.. Jag har fastnat så för denna låten, och de som gör mig mest ledsen är nog tårar av glädje. Detta är en saga om en helt fantastisk man.. Som håller sina löften och älskar sin flickvän trots alla omständigheter. Det han menar är vad vore jag för man om jag lämnade henne när hon behöver mig som mest?!

Detta är historian om Chris Medina, en kille som ställde upp i americanska idol. Han bar på en historia som han gjorde till en fantastisk låt. Låten handlar om Chris flickvän som han fiat till men bara en tid efter råkade hon ut för en bilolycka den 2 oktober 2009 och hamnade i koma. När läkarna berättade att hennes liv inte skulle gå att rädda så valde dock Chris att låta henne leva och efter en och en halv månad så vaknade hon, dock med en hjärnskada som förändrade hennes och hennes närmsta bekantas liv.. Och han håller sitt löfte, att älska i nöd och lust!

Sen gör de inte saken bättre att mina graviditetshormoner får mig att gråta som ett litet barn var gång jag hör låten ! ..






Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har inga graviditetshormoner men jag grät som ett lite barn iallafall, tyckte detta inlägget var så jäkla fint så jag kommer kopiera det och jag hoppas att det inte gör dig någonting ??

2011-06-20 @ 17:32:13
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det var vår egen din står också här och väntar på dig :)

2011-06-25 @ 16:01:47
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

så jävla fin låt :)

2011-07-06 @ 12:04:19
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0